[ FOTO ] Romanisme actuale !!!







Doi politisti stăteau de 6 la un filaj, iar unul dintre ei isi sugea degetul. Colegul il întreabă:

- Ce dracu, bă, esti copil să-ti sugi degetul?

- Păi am ceva negru sub unghie si vreau să stiu dacă e pamant sau căcat.
...
- Ia da-mi, bă, să încerc si eu, cu nasul si gura mea de politist, si-ti spun, în mod clar, despre ce este vorba!

După ce suge si el degetul, spune:

- Băi colegu, să stii că asta e căcat!

- De-asta mă miram si eu, de unde dracu să am pământ în cur?

********************

Ce oameni se inmultesc fara a face sex?
Raspuns corect: PENSIONARII!

**************************

Doua blonde pe strada:
Uita-te ce caraghios este cainele ala cu un ochi. Cealalta blonda pune o mana la ochi si intreaba:
- Unde?

****************

In Ardeal, el si ea in noaptea nuntii:
- Draga mea, vrei mai intai una mica?
- Valeu, ai doua?

***************

- Am venit sa cer mana fiicei dvs.!
- Cea mare sau cea mica?
- Cum, nu le are la fel?

****************

- Iubita mea, spune 2 cuvinte care sa ne lege pe vecie!
- Sunt insarcinata!

***************

La farmacie vine o batrana de 80 de ani cu o reteta. Farmacistul o intreaba:
- Reteta este pentru dvs.?
- Da.
- Stiti ca este o reteta de anticonceptionale? Acestea nu va fac nimic.
- Ba da, ma fac sa dorm linistita.
- Cum asa?
- Iau cate o pastila in fiecare dimineata, o pisez si o dizolv in paharul cu suc al nepoatei mele de 16 ani. Asa dorm eu linistita! ....

***********************

Fiul unui cioban nu stia cum sa-i spuna tatalui sau ca e gay. Insa, dupa cateva pahare de horinca, isi ia inima in dinti si-i spune:
- Tata, eu sunt gay!
Dupa cateva secunde de cugetare, ciobanul il intreaba:
- Fiule, costum Armani ai?
- Nu, raspunde fiul.
- Cu parfum Boss te dai?
- Nu, raspunde fiul.
- Masina Porsche conduci?
- Nu, tata, stii bine!
- Atunci nu esti gay, mai, pe dracu, esti un poponar de rand!

*****************

Doi pensionari stateau pe o banca. Trece o femeie cu sani mari. Unul intreaba pe celalalt:

- Iti place? Celalalt raspunde:

- Nu prea!
...
Mai trece o alta cu un posterior apetisant. Omul iar intreaba, celalalt

stramba din nas. A treia oara trece una dotata din toate punctele de

vedere. Asta iar intreaba, celalalt se stramba din nou. Acum, infuriat

cel care intreba spune:

- Mai, da ce dracu, tie nu iti place niciuna?! Celalalt raspunde sec si plin de verva:

- Pai daca nu pot sa le fac nimic macar sa fiu EXIGENT!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .