[ FOTO ] Ai ras azi ?

La tribunal: 

- Stii ce te asteapta pentru marturie falsa?

- Da, mi-au promis un Mercedes!

------------ --------- --------- --------

Invatatoarea ii spune lui Bula:
- Mai Bula schimba-ti si tu numele ca daca schimb
prima litera iese un cuvant
urat....
A doua zi vine Bula la scoala si ii spune invatatoarei:
-Gata doamna... Acuma ma cheama Denis.
------------ --------- --------- --------
La magazinul de legume:
- Sa va pun si niste ciupercutze?
- Nu, multzumesc, mie-mi place sa le culeg singur!
- Cum doritzi! Pot sa vi le risipesc pe podea...
------------ --------- --------- --------
In fata unei gradinite se plimba un domn de vreun
sfert de ora.

O educatoare , vazandu-l , il intreaba:
- Asteptati un copil , domnule?
- Nu, asa sunt eu, gras!

------------ --------- --------- --------
Inaintea unei operatii, chirurgul isi intreaba pacientul:
-Ce vârsta aveti?
-Peste o luna voi implini 40 de ani.
-Bravo, bravo, spune chirurgul, imi place tare mult
optimismul
dumneavoastra!
------------ --------- --------- --------

Ursul, lupul si magarul la carciuma din padure:
- O sticla de votca! ceru ursul.
- O sticlã?! se mirarã ceilalti doi.

- Da, mãi baieti! Am o treabã cu o ursoaica si vreau sa fiu
tare!

- O sticla de votca! ceru si lupul.
- O sticla?! se mirara ceilalti doi.
- Da, mai baieti! Am o treaba cu o lupoaica si vreau si eu
sa fiu tare!

- O cinzeaca de votcã! ceru si mãgarul.
- Numai o cincizeacã?! se mirarã ceilalti doi.
- Mãi baieti, eu sculã am, beau doar ca sã-mi sclipeasca
ochii...

------------ --------- --------- --------

Deodata, desi pe jumatate adormita, ea simti mangaierile lui.
La inceput timide,
ca si cum i-ar fi fost rusine.
Apoi, mangaierile devenira mai indraznete. Mai
mult, si mai
mult, pe tot corpul ei, mainile lui se plimbau cu nesat
asa cum se
intimpla... nu-si aducea aminte exact,
cam cu 4-5 ani in urma. Senzatii pe care
le credea uitate
se intorceau.
Memoria sentimentelor era vie, si o ajuta sa
raspunda la fel.
Mangaierile se ingramadeau, se repetau, el o invaluia, o

intorcea.. Deodata..... nimic.
Absolut nimic.
- Ce s-a intimplat? intreaba ea, surprinsa.
Te rog, nu te opri, mai
vreau!
- Shhhh... incerca el sa o linisteasca, gata, am terminat!
- Cum adica ai terminat???
- Gata, am gasit telecomanda, dormi linistita!.. .

---------
In autobuz, inghesuiala mare. O tipa se adreseaza unuia
care o impingea:
- Ce te-mpingi asa dom ' le, vrei sa te culci cu mine?
- Nu, vai de mine, cum puteti sa credeti asa ceva?
- Atunci da-te la o parte, poate vrea altu ' ....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .