[VIDEO ] Seal dancing like Michael Jackson

2 comentarii:

  1. eu am fost doar la primul concert,era pe atunci si un fan club in Braila,nu mai stiu ce s-a ales de el,era util sa promoveze sterilizarile animalelor strazii,asa cum au facut in Bucuresti.
    Nu mai pot citi tot ce scrie,monitorul meu nu si-a revenit,dar stiu ca dupa moartea lui baiatul care l-a acuzat de molestare a recunoscut ca asa l-a pus taica-sau sa zica...nu stiu daca scrie de fantoma lui la neverland,eu am pus pe pagina mea de youtube un film despre iluminatti si de ce a fost ucis michael...mi-a fost greu sa accept ca a murit,si nu s-a ascuns intr-o tara africana,nici acum nu sint prea convinsa ca nu mai e...ieri a fost dublura lui Ernest Valentino la protv la happy hour,a dansat ca el si a cintat,nu am inteles daca a facut play back sau a cintat chiar el,sa insemne ca el cinta si in concerte in locul lui Michael?

    ADY , BRAILA

    RăspundețiȘtergere
  2. Ernest Valentino e posibil a fi dansat in locul lui M.J. , dar nu era singura sosie a lui !
    Cat priveste fan-clubul dn Braila , eram si eu pe acolo , si Victor Ruse , si Alex Macedonski ( nu are a face cu scriitorul ) , apoi Anda , Somotei , din trupa de dans ... Eram vreo 40 , am mers in grup la primul concert ... La al doilea , tin minte ca am fost doar cu trupa de dans , dupa o fuga la Cluj , la initiativa revistei SALUT de pe atunci ... Ce vremuri !!!

    RăspundețiȘtergere

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .