Stimate domnule Remus Voda,
In primul rand doresc sa-mi cer scuze de intarzierea raspunsului dar si sa va multumesc pentru mesajul dumneavoastra.
Regret situatia neplacuta pe care ati intampinat-o in farmacia noastra insa apreciez sinceritatea si increderea cu care ne-ati contactat. Va asigur ca incercam sa rezolvam cat mai rapid problema legata de comportamentul neadevcat al doamnelor farmaciste.
Astept si pe viitor parerile dumneavoastra indiferent daca acestea sunt pozitive sau negative, deoarece numai asa ne putem imbunatati relatia cu pacientii.
Va multumesc pentru intelegere si sper sa ramaneti un client fidel City Pharma.
Toate cele bune,
Denisa Dragoi |
Marketing Executive |
HO: Pipera-Tunari 2/II, North Center II, et 6 - Voluntari, IF |
E-mail: Denisa.Dragoi@citypharma.ro |
Tel/Fax: 021 - 3000 863, Int 516 |
Website: www.citypharma.ro ******* Fair - play ? Pentru ca am primit un raspuns ? Dar ce rezolvare rapida are ? Mai asstept si un alt e-mail din partea doamnei Denisa Dragoi , in care sa existe si o explicatie a rezolvarii rapide a situatiei , cum spunea dansa ... Nu am nimic cu nimeni , insa doresc a fi rasplatit CU BUN SIMT pentru banii pe care ii dau in farmacie ... RAMANE DE VAZUT DACA VOI MAI INTRA IN LOCATIILE CITY PHARMA PE VIITOR ! |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu