BANCURI , BANCURI SI IAR BANCURI ....





Vine sotul acasa beat...
> sotia îl asteapta în prag pregatita cu o tigaie în mâna
> , la care sotul:
> -Du-te si te culca(, nu mi-e foame!


>
> Doi prieteni foarte buni se despart la terminarea școlii, unul se duce
> în America, celălalt rămâne în țară.
> După 10 ani se reîntâlnesc. Cel din America prosper și sănătos, cel de
> aici vai-și-amar de capu' lui.
> - Ce-ai făcut, bă, de ți-e așa de bine?
> - Simplu, m-am dus în America și am adunat ce au pierdut ei!
> Zis și făcut, cu primul avion se duce al nostru pe tărâmul
> făgăduințelor. Aterizează și, înainte să iasă din aeroport, vede pe
> jos o bancnotă de 1$!!!
> - Dă-o dracu! Doar n-o să mă apuc de lucru din prima zi!!!
>
>
>
> Într-un magazin de articole sportive soţia urcă pe o bandă de alergat
> si ii spune sotului:
> - Dragul meu, dacă-mi cumperi aceasta bandă, voi arăta ca o elevă de
> liceu.
> - Draga mea, aceasta este doar o bandă de alergat, nu maşina timpului!
>
>
>
> Suna telefonul si o voce de femeie spune:
> Alo?
> - Cu doamna Ward, va rog.
> - Eu sunt.
> - Doamna Ward, sunt doctorul Jones de la laboratorul de teste. Cand
> doctorul a trimis biopsia sotului dvs ieri la laborator, o biopsie a unui
> alt domn Ward a ajuns concomitent, iar acum nu stim sigur care este cea a
> sotului dvs. Sincer rezultatul poate fi rau sau groaznic.
> - Ce vreti sa spuneti? A intrebat doamna Ward agitata.
> - Pai unul din rezultate indica Alzheimer iar celalalt Sida. Nu putem
> spune
> care este al sotului dvs.
> - Groaznic! Nu puteti repeta testul?! a intrebat doamna Ward.
> - Putem, dar clinica plateste cheltuielile pentru aceste teste scumpe o
> singura data.
> - Pai si ce ar trebui sa fac?
> - Personalul de la clinica va recomanda sa va lasati sotul undeva in
> mijlocul orasului.
> Daca gaseste drumul inapoi spre casa nu va mai culcati
> cu el!
>
>
>
> Merge un schelet la medic.
> Medicul: Acuma se vine?
>
>
> - De ce sora ta s-a decis sa se faca medic stomatolog?
> - Pentru ca ii place cand barbatii se uita la ea cu gura deschisa si cu
> ochii iesiti din orbite.
>
>
> -Domnule doctor, taica-meu a trait nouazeci de ani! Credeti ca am sanse sa
> apuc si eu aceasta varsta?
> -Fumezi ?
> -Nu...
> -Bei ?
> -Niciodata !
> -Inseamna ca-ti plac femeile...
> -Niciodata nu mi-am inselat sotia...
> -Atunci ,de ce mama dracului vrei sa traiesti nouazeci de ani ?!!
>
>
> Un mos si o baba, sot si sotie mor intr-un accident si ajung in Rai.
> Acolo ingerul de serviciu ii duce pe o plaja plina de palmieri si cu o
> casa superba si le spune:
> -Acum tot ce aveti de facut in Rai este sa stati aici si sa va bucurati de
> toate.
> Mosul se intoarce catre baba si ii zice:
> -Vezi ce proasta ai fost? Puteam sa fim aici de 10 ani dar nuuuuu... tu
> vroiai sa mancam sanatos.
>
>
>
> Nasterile sunt de trei tipuri:
> 1) spontane - cand nevasta naste la o luna dupa casatorie.
> 2) tardive - cand naste nevasta la doi ani de la moartea sotului.
> 3) extrauterine - cand naste servitoarea.
>
>
> Un tip se trezeste in ambulanta:
> -U... u... unde ma duceti!
> -La morga!
> -Pai nu am... murit!
> -Pai.... nu am ajuns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .