ZAMBETE DE TOAMNA

Un ardelean se urcă grăbit într-un tramvai.

Pune șapca şi sacoşa pe un scaun,

apoi merge să-şi perforeze biletul. Când vine la scaun, uită de sacoșă, se așează pe ea,

 dar se ridică brusc strigând disperat:

- Aoleu, ouăle !!...

O femeie curioasă îl întreabă:

- Domnule, aveți ouă în sacoșă ?!...

- Nu. Cuie !!!...



-------------------------------------------------------

Vecina de alaturi bate la usa . El deschide si ea zice :

 -"Auzi, abia am ajuns acasa si am chef sa ma distrez,

sa ma imbat si sa fac dragoste toata noaptea... tu esti ocupat diseara?".

 -"NUU, NUUUU!!!!!".

 -"Atunci imi tii tu cainele ?" 
--------------------------------------------------------
 
Nevasta unui director afla ca sotul ei are o noua secretara. Cand vine directorul acasa, nevasta il ia in primire:
- Secretara asta a ta are picioare frumoase?
- N-am bagat de seama.
- Ochii ce culoare au?
- N-am observat...
- Dar de-mbracat, cum se imbraca?-Foarte repede...
----------------------------------------------------------
 
La o gradinita din America, educatoarea le promite copiilor 2 $ daca vor
 raspunde exact la intrebarea: "Cine a fost persoana cea mai importanta 
din istoria omenirii?"
Se scoala Sean, irlandezul, si spune ca St. Patrick.
- Gresit, urmatorul la rand!
Se scoala McQueen, scotianul, si spune ca St. Andrew.
- Gresit, urmatorul...
Se scoala Shlomo, evreul, si zice ca Iisus Cristos. 
Educatoarea ii da cei 2 $ pentru raspunsul exact, si-l intreaba:
- Totusi, cum se face ca evreii il
 recunosc pe Iisus ca cel mai important om din istorie?
- Eu stiu de fapt ca cel mai tare din istoria umanitatii a fost MOISE, dar BUSINESS IS BUSINESS!
   .. 
 
------------------
 
Bula se intoarce acasa 
foarte trist, dupa ce plecase sa ceara mana prietenei sale. Vazandu-l 
suparat, tatal sau il intreaba: - Ce s-a intamplat Bulisor, te-a 
refuzat? - Da... Mi-a tras si o palma! - Cum asa? Nu i-ai spus cum te-am
 invatat eu? "Draga mea, timpul se opreste in loc pentru mine cand 
privesc in ochii tai!" - Vai! Asta era! Am gresit formularea. I-am spus:
 "Ai o fatza de mi se opreste ceasul!" 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .