Contabilitate si Fiscalitate la un Pret Corect
2. Calculul si regularizarea impozitelor si taxelor, in cuantumul si la termenele stabilite de legislatia fiscala, aferente bugetului de stat, bugetelor asigurarilor sociale si a fodului de somaj;
3. Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale la sediul administratiei financiare si online;
4. Intocmirea statelor de salarii, calculul drepturilor de personal;
5. Reprezentarea beneficiarului in relatie cu Inspectoratul Teritorial de Munca, in legatura cu personalul angajat precum si depunerea documentelor de modificare a relatiilor de munca;
6. Reprezentarea societatii in vederea obtinerii certificatelor de atestare fiscala sau a solicitarii fisei sintetice de platitor;
7. Intocmirea, certificarea si depunerea la administratia financiara a situatiilor financiare anuale si semestriale (bilanturi contabile);
8. Reprezentarea societatii comerciale pe parcursul controlului fiscal.
9. Consultanta contabila si fiscala.
10. Tinerea corecta a inventarului curent pe baza informatiilor furnizate de beneficiar.
11. Organizarea circuitului actelor contabile in asa fel incat toate operatiunile sa fie inregistrate corect si la timp.
12. In tariful initial sunt incluse toate declaratiile pe care o societate trebuie sa le depuna la Administratia Financiara in cursul unui exercitiu financiar.
13. Totodata, in acelasi tarif sunt incluse operatiunile de personal pana la un numar minim de salariati, in functie de specificul societatii si volumul de activitate: contracte de munca, decizii de incetare, adeverinte de vechime, statele de plata etc.
14. Consultanta financiar contabila si fiscala, putand primi raspunsul fie direct, fie telefonic, fie prin mail sau fax, dupa cum doriti.
15. Operatiuni privind Registrul Comertului: Certificate Constatatoare, Declarare de sedii secundare, prelungiri de sediu social, precum si orice alte depuneri de mentiuni. Nu sunt incluse aici procedurile de infiintare, fuziune, divizare sau dizolvare societate. Firma noastra insa va poate oferi tarife preferentiale pentru aceste proceduri, cuprinse intre 400 si maxim 700 lei, in functie de numarul de asociati ai societatii, continand redactarea de acte, depunerea de capital social, depunerea dosarului la Registrul Comertului incepand de la faza initiala pana la faza finala.
16. Pe parcursul fiecarui an de contract nu vor exista acte aditionale privind plati suplimentare – cu exceptia celor de la punctul 16 – iar tariful nu va fi modificat timp de 1 an de zile.
17. Veti avea la dispozitie zilnic o persoana care va poate raspunde la intrebari referitoare fie la resursele umane fie la contabilitate si fiscalitate.
18. Pentru orice document care trebuie sa fie achizitionat de societate ne vom deplasa noi, deplasarea fiind inclusa in tarif.
19. De asemenea, in tarif este inclusa o deplasare lunara la sediul social, de comun acord cu clientul, atat pentru preluarea actelor contabile cat si ca masura fiscal-contabila preventiva.
20. Veti primi, pe e-mail, lunar, o instiintare privind modificarile legislative din luna respectiva care pot avea impact asupra activitatii dumneavoastra. La cerere, veti primi pe mail sau fax informatii legislative pe care le solicitati asupra unui aspect financiar, contabil sau fiscal.
21. Instruirea personalului desemnat in vederea tinerii unei contabilitati primare obligatorii la punctul de lucru (fise de magazie, registrul de casa, completare NIR-uri. Este foarte important acest lucru pentru ca un eventual control solicita ca cele 3 categorii mentionate sa fie tinute la zi. Cum va spuneam si de dimineata, cu cat firma este mai bine organizata si are actele intr-o ordine desavarsita, amenda aplicata va fi minima, putandu-se ajunge doar la avertisment in unele cazuri).
Acest website este un pamflet!
Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.
Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.
Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu