[ FOTO ] Slum Dog Millionnaire ... si alte zambete !

 

Slum Dog Millionnaire

Slum Dog Millionnaire, One more image after the break..

La al XIV-lea congres al PDL, Basescu, girbovit de ani si plictisit de povara 
puterii, se adreseaza participantilor: 

- Dragii mei, eu… eu m-am hotarit sa renunt. Propun sa fie aleasa in locul meu 
prietena mea, Elena Udrea ! 

- Huooo! Huooo! 
- Atunci propun sa ma inlocuiasca la presedintie prietenul meu, Boc. 

- Huooo! Huooo! 

...- Smecherilor !  Stiam eu ca tot pe mine ma vreti !!!


------- 

Cica se duce un tigan la pescuit cu un Mertzan. Coboara tiganu din

masina, scoate mulineta de aur ultimul racnet cu fir de matase naturala

si ac de diamant si da la peste. Cand ce sa vezi minunatie: prinde

pestisoru de aur.

-Ptiuuuuu….

La care pestisoru’: – Stii eu sunt pestisoru’ de aur cu alea 3 dorintze …

Tiganu: ZI CE VREI.

-------------------------------

Un jucator la bursa pierduse multi bani intr-o zi.

A doua  zi un cunoscut il intreaba:

-Am aflat ca ai pierdut multi bani ieri. Esti ok? Cum te descurci?’

-Sunt foarte bine. Am dormit aseara ca un  bebelus.

-Da? Cum adica?!’

-Ma trezeam din doua in doua ore si plangeam…’

-------------------------- 

se duce o baba la farmacie.baba: aveti acid acetilsalicil ?

farmacistul: aspirina, nu ?

baba: asa maica ca nu mai stiam cum i zice :)
-------------------

Un tamplar si un betiv mor in aceeasi zi. Ajung in rai in fata lui

D-zeu. D-zeu: -Tamplarule, tu mergi la tamplarie iar tu betivule mergi

la bar. Tamplarul sare in sus de nervi, ca el a lucrat

toata viata si-l intreaba pe D-zeu de ce l-a trimis la atelier. La care

D-zeu ii raspunde: - Bine, bine, cand iti dadeai cu ciocanul peste

degete, ma injurai, dar betivul cand bea

zicea: "Doamne ajuta"!!!

-------------------
Se plimba 2 gandaci. Unul se misca tremurator, asa ca celalalt il intreaba:"
- Asta ce e brakedance?
- NU! E insecticid!...
------------------------------


Doi studenti:
- Din ce traiesti?
- Scriu.
- Ce anume scrii?
- Acasa, ca-mi trebuie bani!

------------------


O tipa se plimba pe plaja cand deodata dadu peste lampa fermecata. O

ridica, o freca si aparu Duhul. Tipa incantata il intreba daca ii poate

indeplini trei dorinte.

Duhul zise:* "Nu. Datorita inflatiei, datorita veniturilor reduse in

tarile lumii a treia, datorita competitiei globale, nu-ti pot indeplini

decat o singura dorinta. Deci, care ar fi aceea ?"*

Tipa, fara ezitare spuse* "Vreau sa fie pace in Orientul Mijlociu! Vezi

harta asta ? Vreau ca toate tarile astea sa inceteze sa se razboiasca!" .*

Duhul se uita la harta si exclama:* "Doamne Iisuse,** femeie ! Aceste

tari sunt in razboi de mii de ani ! Sunt eu meserias, dar nu chiar atat

de meserias! Nu cred ca asta se poate face, asa ca pune-ti alta dorinta !"*

Tipa se gandi un minut si spuse : "*Ei bine, niciodata n-am fost in

stare sa gasesc barbatul potrivit. Stii tu, un barbat care sa fie atent

si amuzant.Caruia sa-i placa sa gateasca, si sa ajute la curatenia

casei, care sa fie bun la pat, caruia sa-i placa parintii mei, care nu

se uita la emisiuni sportive si care sa fie credincios. Asta imi

doresc... un partener de suflet !"*

Duhul privi lung, ofta adanc si spuse :* "Mai da-mi, dracului, sa vad

inca o data harta aia !!!"*
-----------
O familie de tineri casatoriti evrei, in concediu in Tirol
>>         intr-un hotel de 5 stele, all-inclusive. Vine ultima zi si
>>         distractia trebuie platita. La receptie:
>>         - Receptioner: Buuun! Camera cu pat dublu, 6 zile, 450 euro!
>>         - Evreu': OK!
>>         - Receptioner: Sauna, 49 euro!
>>         - Evreu': Nu folosit.
>>         - Receptioner: Da, dar e problema voastra, ati fi putut sa o
>>         folositi! Solarium, 57 euro!
>>         - Evreu': Ce aia Solarium? Nu folosit.
>>         - Receptioner: Da, dar ati fi putut sa-l folositi! Mai
>>         departe: terenuri de tenis si piscine 180 euro!
>>         - Evreu': Nu jucat tenis, nu facut baie.
>>         - Receptioner: Da, dar ati fi putut sa faceti!
>>         Face evreul calcule, dar se opreste brusc:
>>         - Evreu': Buuun, acum scad eu la tine 400 euro, ca ai facut
>>         dragoste cu Rashela!
>>         - Receptioner: Ce, esti nebun? Nici macar n-am atins-o!
>>         - Evreu': Da, dar e problem al tau, ai fi putut sa faci!...

----------------------------
Trei secretare stau de vorba despre directorul lor si despre poznele pe care i 
>>le-au facut.
>>- Eu, spune prima, i-am ascuns darea de seama pe care trebuia s-a duca la Fisc 
>>si a luat o amenda usturatoare.
>>- Eu am gasit in sertarul lui niste prezervative si le-am gaurit cu acul, 
>>povesteste a doua.
>>A treia nu spune nimic, se ridica si cade lesinata. 

--------------------
Un inginer fizician îi spune soţiei sale:
>>- Draga mea, eşti din ce în ce mai atrăgătoare!
>>- Aiurezi! Tu nu vezi cât m-am îngrăşat?!
>>- Păi, tocmai! Cu cât creşte masa, creşte şi forţa de atracţie...

---------------------
Seful povesteste o anecdota. Toti rad in hohote, in afara de unul.
>>- Tu de ce nu razi? il intreaba colegii.
>>- Nu mai are nici un rost! De maine nu mai lucrez aici!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .