[ FOTO ] AI RAS AZI ?




Dialog īn pat:
- Dragul meu, tu ma( iubes,ti?
- Da' tu ce crezi ca( fac aici? Flota(ri?


Directorul īi spune secretarei sale:
- Claudia, ai put,in timp? As, dori sa( discuta(m problema ma(ririi
salariului ta(u...
- S,efu', dar pe tema asta ne-am mai f***t de 5 ori!


O femeie da( un anunt, la ziar:
" Schimb ba(rbat īnalta( fidelitate pe ba(rbat īnalta(
frecvent,a( . Urgent !


Doua( prietene:
- Draga(, spune s,i tu, nu e viat,a asta groaznica(? Ori de cīte ori dau
s,i eu de un ba(rbat cumsecade, descopa(r ca( fie el e īnsurat, fie eu
sīnt ma(ritata(.




- Draga mea, ieri mi-ai simt,it lipsa?
- De ce, n-ai dormit acasa(?



- Trezes,te-te, draga(, cred ca( īn spatele casei e un hot,, īncearca(
sa( fort,eze geamul de la buca(ta(rie.
- Lasa(-l īn pace, poate reus,es,te sa(-l deschida(, eu m-am chinuit de
vreo cīteva ori s,i nu am reusit......




- Azi am reus,it sa( nu īntīrzii, m-a trezit ceasul des,tepta(tor.
- Dar de unde ai vīna(taia aceea pe frunte?
- De la ceas. Nu m-am ferit la timp. S,tii, nevasta(-mea...



Un tata( afla( ca( fiica sa este gravida( īn luna a saptea .
- Tīmpito, o cearta( el, unde t,i-a fost capul ?
- Sub volan, tata( !



- S,tii ca( George a procedat la un transfer? A divort,at de nemt,oaica
aia de 70 de ani s,i s-a ca(sa(torit cu o americanca( octogenara .....
- Pa(i a(sta e un transfer valutar!



- Iubito, trebuie sa(-t,i spun ceva grav: sīnt ca(sa(torit!
- Vai ce m-ai speriat! Am crezut ca( t,i-au furat mas,ina!




- Sīntem īmpreuna( de aproape cincisprezece ani. Avem s,i doi copii. Nu
crezi ca( ar trebui sa( ne ca(sa(torim?
- Poate ca( da, dar cine ne mai ia la vīrsta noastra(?



Doua( actrit,e mai īn vīrsta( stau la o s,ueta(:
- Cīnd eram mica(, era cīt pe-aci sa( ma( calce o mas,ina(.
- Poate vrei sa( spui o diligent,a(!



Un tip furios intra( īntr-o farmacie s,i cere condica de reclamat,ii.
Farmacista, surprinsa, speriata, īl īntreaba(:
- Care-i problema, care-i necazul? Orice nemult,umire avet,i o sa( o
rezolva(m fa(ra( a scrie īn condica(, va( rog frumos!
Dupa( multe insistent,e s,i ruga(mint,i, tipul nu cedeaza( s,i insista(
ca( vrea sa( scrie.
- Bine, am sa( vi-o dau! S,i totus,i.. ce vret,i sa( scriet,i?
- S,tit,i ce vreau sa( scriu īn ea? Vreau sa( scriu ca( prezervativele
voaste sīnt de proasta( calitate, sīnt slabe s,i se rup.
La care un mos,, care-s,i cumpa(ra sirop de tuse, zice:
- Da, da, asa este , scriet,i, scriet,i ca( se s,i-ndoaie!




Un tip īs,i as,tepta nevasta sa( vina( acasa(. Se face ora zece seara,
nevasta(-sa nu apare. Tipul, enervat:
- Parca( va(d, vine acasa( s,i o īntreb unde a fost. Iar ea īmi
ra(spunde ca( a fost la vreun film cu o colega(... O bat de o īndoi!
Se face ora unsprezece. Nevasta(-sa tot nu apa(ruse.
- Sa( vezi ce-mi povestes,te, ca( a fost la o aniversare cu colegii s,i
nu s,i-a dat seama cīnd a trecut timpul... O calc īn picioare!
Ora doua(sprezece. Nevasta(-sa tot nu venise.
- Sigur o sa(-mi toarne o poveste, cum ca( a fost la o colega( la o
cafea s,i nu s,i-a dat seama cum a trecut timpul... Doamne, o omor īn
ba(taie!
Pe la ora unu, noaptea apare s,i nevasta(-sa.
- Unde ai fost pīna( la ora asta? urla( sot,ul furios.
- Unde sa( fiu, am fost sa( ma( f*t !!!
- Poftim, uite ce-o īntreb eu s,i ce-mi ra(spunde ea!





La ies,irea dintr-o farmacie, un ba(rbat intervieveaza( client,ii pentru
un sondaj.
- Buna( ziua, domnule. Reprezint laboratorul KIGLISS s,i fac un sondaj
asupra multiplelor utiliza(ri ale vaselinei. Putet,i sa(-mi acordat,i
cīteva minute spre a cunoas,te cum folosit,i dv. acest produs?
- De acord. Acasa( folosim vaselina pentru piele uscata( s,i de asemenea
cīnd facem dragoste.
- Apropo de ultima īntrebuint,are de care at,i vorbit: putet,i sa(
precizat,i īn ce condit,ii o folosit,i?
_- Sigur. O pun pe clanta us,ii pentru a-i īmpiedica pe copii sa( intre
īn camera(!_



Īntr-un vechi cimitir irlandez se ga(sesc cinci pietre de mormīnt
aproape identice, pe care sīnt īncrustate, succesiv, urma(toarele texte:
"Aici odihnes,te sot,ia lui Henry Banks", "Aici odihnes,te cea de-a doua
sot,ie a lui Henry Banks", "Aici odihnes,te cea de-a treia sot,ie a lui
Henry Banks", "Aici odihnes,te a patra sot,ie a lui Henry Banks. Īn
fine, pe ce-a de-a cincea piatra(, aflata( mai la distant,a(, scrie:
"Aici odihnes,te, īn sfīrs,it, Henry Banks!"



Īntr-un bar, un tip o agat,a( pe una, se duce la ea acasa( s,i, dupa( ce
o f*** sa(lbatic toata( noaptea, mai spre dimineat,a( se ridica( din
pat s,i īncepe sa( se uite prin camera(. Deodata( vede pe o masut,a(
fotografia unui ba(rbat s,i īntreaba(:
- Cine e a(sta, sot,ul ta(u?
- Vai, draga(, stai linis,tit!
- Atunci e fratele ta(u?
- Nu, sīnt singura( la pa(rint,i.
- Hai ca( m-ai fa(cut curios,parca l-am mai vazut - spune-mi cine e?
- Sīnt eu, cu doua zile īnainte de operat,ie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .