ZAMBETE DE AUGUST

Intr-un compartiment de tren se aflau un oltean si un ardelean. La un moment dat, ardeleanul scoate o litra de palinca, slanina, pita, sfarma o ceapa si incepe sa manance, tragand din cand in cand si din palinca. Olteanului i se face de o dusca. Dar cum sa intre in vorba? La un moment dat, vazand ca tuica e pe terminate, isi ia inima in dinti si se apropie de ardelean:
-Ma cheama Radu!
-Apai, no, daca te cheama, du-te... ...
-----------------------------

Trei vampiri intr-o turla de biserica. La un moment dat unul zice:
- Mi-e foame. Ma duc sa halesc ceva..
Dupa vreo douazeci de minute se intoarce cu fata plina de sange.
- E, cum a fost, il intreaba ceilalti?
- Vedeti calu' ala de acolo?
- Imhi...
- M-am saturat pe cinste.
Nu trece mult si pleaca al doilea. Vine dupa 30 de minute cu fata plina de sange.
- E, cum a fost, il intreaba ceilalti?
- Vedeti vaca aia de acolo?
- Imhi...
- M-am saturat pe cinste.
Nu trece mult si pleaca si al treilea. Se intoarce dupa doua minute plin de sange.
- E, cum a fost, il intreaba ceilalti?
- Vedeti stalpul ala de acolo?
- Imhi...
-Ei bine, eu nu l-am vazut.... .

------------------------------
Pe o banca, in parc, doi indragostiti se imbratiseaza. La un moment dat, langa ei se asaza un domn, care o fixeaza cu privirea pe femeie. In cele din urma, partenerul ei nu mai suporta si izbucneste:
-N-am mai pomenit atata obraznicie !
-Regret, nu vreau sa va deranjez, dar trebuie sa-i cer nevestei cheia de la casa! 
---------------------------------------------

-Mai Ioane, de ce te-ai insurat?
-Pentru ca nu-mi placea mancarea gatita de mine.
-Si acum cum e?           
       -Acum imi place!
------------------------------------------
Un barbat se duce la psiholog:
- Domnule doctor am o mare problema. Seara cand vine nevasta mea acasa, este obosita si nu are nici un chef de sex. Sa fiu eu problema?
Doctorul se gandeste indelungat si ii spune:
- Trebuie sa vina si ea la control ca sa-ti pot da un raspuns.
Vine nevasta a doua zi si incepe sa-i povesteasca doctorului:
-Pai sa vedeti cum sta treaba: eu plec la serviciu cu taxiul, pentru ca sotul meu nu are timp sa ma ia cu masina. Odata ajunsa la destinatie, nu am bani sa platesc drumul, pentru ca nu imi da nici bani sotul. Iar taximetristul imi spune "Ori imi dai bani sau...", si eu aleg "sau". Ajung la servici si seful ma cearta pentru ca am intarziat si imi spune: "Ori te concediez sau..." si eu aleg tot "sau". Iar seara iau tot taxiul si fac acelasi lucru. Normal ca nu mai pot face nimic si pentru el.
Doctorul:
- Ii spun sotului dumneavoastra sau ... ??  
------------------------------------------------
Un tip cu o tipa, dupa o intalnire de succes, merg impreuna pe aleea casei lui. La un moment dat, tipul o intreaba:
-Vrei sa mergi pe la mine, sa bem o cafea?
-Pai, hai sa-ti zic ce-am constatat: imi dau seama de fiecare barbat cum este in pat, dupa cum baga cheia in broasca. Adica daca o bagi repede, smucit, inseamna ca esti animalic si nu-mi place chestia asta; in schimb,  daca bajbai si nu nimeresti yala, inseamna ca nu esti experimentat si iara nu imi place.
-Domnisoara, nu stiu, cum fac ceilalti, dar eu inainte de a incerca cheia, ling broasca de-o ia naiba...
Bunica,care era pe patul de moarte,isi cheama nepotul si-i spune:
- Eu pot muri in orice moment asa ca vreau ca tu sa mostenesti averea mea.Vila, ferma, herghelia de cai,tractorul,toate animalele de casa plus cele 22 de mln,toate vor fi ale tale.
-Wow!-exclama nepotul.Multumesc bunico, nu stiam ca ai asa o avere.Unde este ferma de care vorbesti? Bunica raspunde dandu-si ultima suflare:
-pe Facebook....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .