Care este firul invizibil care leaga companii precum Facebook, Zynga sau Twitter? Potrivit unei companii de brokeraj care evalueaza cele mai mari companii private, cele trei sunt avangarda celui de-al doilea Internet.
Potrivit reprezentantilor firmei de brokeraj Wedbush Securities, exista o serie de atribute comune care permite acestor "jucatori" sa creasca mai mult decat cei traditionali.Cel mai important dintre acestea este intelegerea mai buna a valorii web-ului social.
"Internetul social"
Printre caracteristicile comune companiilor din noul val se numara deschiderea platormelor catre dezvoltatori, inovarea continua si rapida si participarea activa la dialogul cu utilizatorii.
Mai mult, fiecare user/client primeste o experienta personalizata, iar conexiunile create incurajeaza "descoperirea celuilalt" si nu "cautarea lui".
Raportul firmei de brokeraj analizeaza valoarea Facebook, in comparatie cu Google, dar si pe cea a altor jucatori-cheie precum Quora, The Huffington Post, sau Zynga, fiecare reusind sa doboare liderii primului Internet.
The Huffington Post a depasit CNN, Quora a dat clasa serviciului Yahoo Answers, iar Zynga a surclasat Miniclip.
Una din putinele companii care pot face saltul la noul val de Internet, fara a-si pierde pozitia, este Linkedin.
Analizand valoarea de piata a Facebook si evolutia acesteia, specialistii din cadrul Wedbush au ajuns la concluzia ca cea mai mare retea de socializare online ar putea ajunge la o valoare de 234 de miliarde de dolari, in 2015.
In plus, Facebook ar putea acapara 15% din piata globala de social advertising, ajungand la marje de profit mai mari cu pana la 50%, fata de perioada actuala.
Si totusi, mai exista un aspect pe care raportul firmei de brokeraj il precizeaza: nu exista nicio garantie ca in urmatorii ani nu vor aparea noi site-uri care sa le detroneze pe cele din al doilea Internet.
Quora, spre exemplu, pare ca a atins varful de popularitate si este incert felul in care va continua serviciul social de intrebari si raspunsuri.
Citeste raportul integral
The Second Internet
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu