Carti Dezvoltare Personala

Cu o jumatate de an in urma am luat decizia de a oferi tuturor cititorilor si prietenilor mei din tara si de pe alte meleaguri, sansa de a studia scrierile si opera mea in domeniul cunoasterii de sine si a succesului in viata.

Reverberatiile pozitive ale campaniei de atunci s-au raspandit cu iuteala in randul cunoscutilor si prietenilor cititorilor mei, ceea ce nu poate decat sa imi bucure inima, emailurile primite de la ei fiind un adevarat balsam pentru sufletul meu de scriitor, dovedindu-mi inca o data ca fac temenic si bine ceea ce fac.

Ceea ce transmit in operele mele sunt motivatii reale si cai sigure prin care se poate ajunge acolo unde oamenii doresc sa ajunga! Caci daca ei ar descoperi o cale de a patrunde in interiorul lor, spre a descatusa de acolo Fiinta Umana atat de puternica, intreaga lor viata se va schimba in bine, intr-o foarte scurta perioada de timp! Si afirm acest lucru in cunostinta de cauza: mi s-a intamplat mie, precum si altor mii de oameni care mi-au marturisit povestile lor de succes, dupa ce au urmat principiile descrise in cartile mele!

Tocmai de aceea, iti ofer si tie sansa de a intra in posesia operei "Integrala Constantin D. Pavel", cu un beneficiu de 50% din pretul de piata! Astfel, iti voi trimite prin posta toate cele 4 carti scrise de mine si cele doua CD-uri audio, la jumatate de pret: doar 55 lei, in loc de 110 lei, cat costa ele pe site-ul www.pavcon.ro si in librarii!

De ce fac acest gest?

In primul rand pentru ca Legea Atractiei functioneaza, iar acest mesaj nu a ajuns la tine intamplator; de fapt, sa stii ca nimic pe lumea asta nu este intamplator; te rog sa ma crezi ca citesti acest mesaj pentru ca tu l-ai atras! Cerceteaza in adancul tau si vei constata cu bucurie ca asa este!

In al doilea rand, recunosc, chiar daca, oferindu-ti cartile si CD-urile la jumatate de pret, profitul este diminuat, el imi ofera totusi sansa de a-mi vinde operele si de a merge mai departe, de a scrie si altele.

Integrala Constantin D. Pavel contine:

- cartea "LIFE-COACH - Arta de a Trai"

- cartea "3 Pasi spre Extraordinar!"

- cartea "Alti 3 Pasi spre Extraordinar!"

- cartea "Miracolele Zilei"

- CD-ul "Serviciu vs. Afacere"

- CD-ul "Siguranta Financiara in 30 de pasi"

Oferta este valabila pana la definitivarea stocului unuia dintre materialele oferite. Poti comanda "Integrala Constantin D. Pavel" chiar acum, printr-un simplu email la comenzi@pavcon.ro, in care sa specifici ca doresti Integrala Constantin D. Pavel, sa imi spui adresa pe care sa iti trimit coletul si un numar de telefon pentru a te anunta de trimiterea lui. Daca ai o echipa de prieteni si parteneri de afacere, poti comanda pentru toti cate un set, in acelasi colet.

Si mai vin cu un bonus, a carui valoare de piata este de 25 lei: CD-ul audio motivational marca "Profesor de... Fericire" - "Traieste-ti Viata din Plin!", pe care ti-l voi pune gratuit in colet!

Ia decizia de a scoate la iveala Fiinta Umana din interiorul tau! Dupa ce vei citi cartile, vei intelege pe deplin acest indemn si vei constata ce valoare uriasa are el!

Fii ceea ce vrei sa fii si nu uita a iubi!

Cu prietenie,

al tau, intotdeauna,

Constantin D. Pavel,

Fondator PAVCON eDucational

www.pavcon.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .