Regulile barbatilor – reguli de buna purtare pentru femei



Draga mea, știi ca nouă, barbaților, nu ne plac regulile. Singurele reguli pe care le acceptăm și le respectăm sunt cele de circulație. Și asta doar pentru că nu vrem sa ne lipsim de a doua placere din viața noastră, aceea de a conduce. Prima știi si tu care este.
Dacă voi, femeile, ne tot bombardați cu indicații la tot pasul, noi barbații de ce am rămâne mai prejos? Iata regulile bărbaților (reguli de buna purtare pentru femei) stabilite și aprobate în consens de tabăra masculina. Toate regulile sunt numerotate cu 1, cred ca-ți dai si tu seama de ce:
1.Sânii sunt facuți să te uiți la ei. Ceea ce și fac. Nu încerca să schimbi asta! E genetic!
1.Învață să folosești scaunul de la toaletă. Ești deja fată mare. Dacă este ridicat, coboară-l, e simplu. Nu cred că m-ai auzit pe mine plângându-mă vreodată că l-ai lăsat coborât…
1.Weekend = sporturi. E ca luna plină sau fluxul și refluxul. Și așa trebuie sa rămână.
1.A merge la cumpărături nu e sport.
1.Fii pozitiva, spune ce-ți place în loc să-mi spui ce nu-ți place.
!1.Plânsul e șantaj.
1.Când vrei ceva, spune-o în mod direct. Aluziile directe nu funcționează! Aluziile puternice nu funcționează! Aluziile subtile, nici atât!
1.Dacă ceea ce am spus poate fi interpretat in doua moduri, din care unul ar putea să te supere sau sa te enerveze, consideră ca am gândit in celălalt mod.
1.DA și NU sunt raspunsuri perfect acceptabile la aproape orice întrebare.
1.Orice am spus cu 6 luni în urmă nu este acceptat într-o ceartă. De fapt, toate comentariile devin nule și neavenite dupa 7 zile.
1.Dacă te intreb ce e în neregulă și tu răspunzi “nimic” mă voi comporta ca și cum nimic nu e în neregulă. Știu că minți, dar n-are rost să ne certăm pe tema asta.
1.Nu-mi pune decât întrebări la care dorești un răspuns. Dacă totuși pui o întrebare la care nu dorești răspuns, așteaptă-te la un răspuns pe care n-ai fi dorit să-l auzi.
1.Vino la mine cu o problemă doar dacă vrei ajutor pentru rezolvarea ei. Asta e tot ce pot face. Nu sunt psihologul tău, iar dacă vrei compatimire, le ai pe prietenele tale.
1.Poți fie să ma rogi să fac ceva, fie să spui cum vrei sa fie făcut. Nu ambele! Daca știi deja cum trebuie făcut, mai bine fă-l!
1. Cristofor Columb nu a avut nevoie de indicații, dar nici eu!
1.Te rog să-mi spui tot ce ai de spus în timpul pauzelor publicitare.
1. Nu contesta niciodată abilitațile native ale unui bărbat de a conduce.
1.Nu mă întreba ce părere am despre anumite lucruri, decât daca ești pregătită să discutăm subiecte ca: sex, sport sau mașini.
1. O durere de cap care dureaza de câteva luni este o problemă. Mergi la doctor!
1.Daca vrei o viata sexuală satisfacatoare, nu mai mima orgasmul!
1. Dacă tu nu te îmbraci ca fetele de la Victoria’s Secrets, nu te aștepta ca eu să mă port ca macho man.
1.Dacă crezi ca ești grasă, probabil ca așa este. Nu mă mai întreba!
1.Nu mă întreba dacă prietena ta arată mai bine decât tine. Nu mai cad în capcana asta a doua oară!
1.Toți barbații văd doar în 16 culori, așa cum sunt setarile inițiale Windows. Piersica nu e o culoare, iar dovlecelul e o legumă. Habar n-am ce înseamnă mauve.
1.Când mă mănâncă, ma scarpin. Și așa voi face mereu.
1.Hainele murdare se împart în mai multe categorii: arată curate/miros bine, arată curate/ miros rău, arată murdare/miros rău. Nu strica ordinea asta, exceptand situația in care ai de gând sa le speli.
1.Drumul spre inima unui bărbat trece prin stomac. Vrei să-mi arăți ce mult ma iubești? Fă-mi o ciorbă.
1.Facem și dragoste, dar fă-mi mai întai un sandviș.
1.Salata nu e mâncare. Iar “desert” are pentru mine altă semnificație.
1. Un tip care arată bine nu e neaparat un tip de treabă.
1.Supermodelele cu abdomen plat și corpul lucios sunt in majoritate gay. Resemnează-te!
1.Eu sunt în formă. Rotundul este o formă.
1. Când trebuie sa mergem undeva, absolut orice porți îți vine bine, pe bune!
1.Ai destule haine.
1.Ai prea mulți pantofi.
1.N-o sa arăt niciodată ca Brad Pitt, așa cum nici tu nu o să arăți vreodată ca Angelina Jolie. Așa că iubește-ți aproapele!
Îți mulțumesc că ai citit asta.
Da, știu, o să trebuiască să dorm pe canapea, dar știi, barbaților nici nu le pasă, e ca la camping.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .