ZAMBETE AUTUMNALE

Cica Itic se foia noaptea in pat neputand sa adoarma. Sotia lui, Raschela, il intreaba agasata:
- Ce faci draga Itic, de nu poti dormi?
- Ce sa fac Raschela draga, uite am o datorie de un milion catre vecinul nostru Strul, maine e termenul de restituire iar eu nu am un ban in casa. Ce ma fac?
- Bine barbate si din cauza asta nu poti tu sa dormi? Stai ca am eu solutie pentru asta.
Iese repede la geam si cum erau casele din mahalalele evreiesti asezate in curti stil gang, striga cat poate catre casa de vis a vis:
- Strulica, Strulica...

Acesta iese buimac de somn in cadrul ferestrei si intreaba nervos ca orice om deranjat din somn:
- Ce-i femeie, ce ai de scoli oamenii in puterea noptii?
- Asculta nu trebuia Itic sa-ti dea maine un milion?
- Ba da, da' de ce?
- Ei bine sa stii ca nu are para chioara!
- Vai de mine si de mine, si eu care planificasem banii aceia pentru o plata!! Ce ma fac acuma!?
Raschela se intoarce spre Itic si ii spune:
- Itic, acum poti sa dormi! De acum nu mai doarme el.
-----------------------------------

Vazandu-l pe Ion, popa il intreaba:
- Mai Ioane, cand imi dai datoria?
- Ai zis ceva, parinte?
- Cand imi dai datoria?!, se rasti popa la Ion.
- Nu se aude parinte, zisesi ceva?, intreba Ion din nou.
- Ia vino tu in locul meu si eu in locul tau, pehlivane! Ei bine, acum intreaba-ma tu, sa vedem, se aude ori ba?
- Parinte, de ce mi-ai f*** nevasta?
- Ai dreptate, mai Ioane, nu se aude. Chiar deloc, deloc!!!
--------------------------------------

Femeia are suflet bun, poate ierta barbatului orice, chiar daca el n-are nicio vina...


Fiul unei frantuzoaice intreaba pe maica-sa: 
- Mama, ce este dragostea?
- Uita de acest cuvant, fiule. El a fost inventat de emigrantii din est, ca sa nu plateasca femeile...

Sotul catre sotie:
- Ce idioata esti!
- Bineînteles ca sunt idioata. Daca eram casatorita cu un preot, eram preoteasa!
Aveti mare grija de propria persoana!
Un studiu recent, condus de catre Ministerul Sanatatii, impreuna cu Ministerul Transporturilor, arata ca 23% din accidentele de circulatie se datoreaza consumului de alcool.
Rezulta de aici, ca restul de 77% se datoreaza unor jeguri de indivizi, care beau doar cafea, ceaiuri, sucuri si alte porcarii de genul asta.........
Asa ca, fiti foarte atenti la aia care nu beau alcool.
Ei cauzeaza de trei ori mai multe accidente!


- Azi noapte te-ai prefacut?
- Nu, chiar dormeam, zise ea.



Sotia se pregateste sa prajeasca un ou ochi, cind tocmai se intoarce sotul acasa si incepe sa tipe:
-ATENTIE!!! ATENTIE!!! MAI MULT ULEI!!! AVEM NEVOIE DE MAI MULT ULEI!!! O SA SE ARDA!!! ATENTIE!!! INTOARCE-L, INTOARCE-L, INTOARCE-L!!! HAI!!! ATENTIE!!! AI INNEBUNIT? ULEIUL O SA SE TERMINE!!! O, DOAMNE DUMNEZEULE, SAREA!!! NU UITA SAREA!!!
Sotia, deja enervata la culme de tipetele sotului, il intreaba:
-De ce tipi asa? Crezi ca nu sint in stare sa prajesc un ou???
Barbatul raspunde foarte calm:
-Asta ca sa-ti faci o idee de cum ma simt eu cind conduc masina si tu stai langa mine...

Nu-i atat de dificil sa gasesti femeia visurilor tale.
Dificil e s-o ascunzi de sotie!


O blonda nu putea sa-si dea seama de ce e atât de populara.
- Sa fie oare parul meu stralucitor? îsi întreaba o prietena.
- Nu.
- Sa fie oare silueta mea atragatoare?
- Nu.
- Atunci cedez... 

- Asta e!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .