ZAMBETE DE VARA !

 Domnul Itzak Schlesinger venea spre casa la 3 dimineata. La 50 de metri venea spre el un alt om. Neavand ce face incepe sa se gandeasca: " De la servici nu vine ca-i prea tirziu. La servici nu merge ca-i prea devreme. Atunci vine de la curve. Dar in orasul asta nu sunt doar trei curve: Rachela, Ella si nevasta-mea. De la Rachela vin eu. Ella e in spital cu sifilis. Atunci vine de la nevasta-mea. Dar la nevasta-mea merg doar trei oameni: Eu, dar eu sunt aici. Seful meu, dar nu este el pentru ca il cunosc. Si domnul Goldstein pe care nu il cunosc."
Se apropie de omul care venea spre el, trei pasi, doi, unul si ii spune:
- Buna dimineata domnule Goldstein!
- Buna dimineata, dar de unde ma cunosti?
-Ehei, judecata logica...

Tata, sa stii ca mama conduce mult mai bine ca tine!
- Pfff… esti sigur? Eu n-as spune asa ceva!
- Pai… chiar tu ai zis ca n-ai putea sa faci nici 10 metri cu frana de
mana trasa, si ea a reusit sa faca 20 km!

Moise se intoarce de pe munte cu poruncile si ii comunica poporului sau:
- Am doua vesti pentru voi, una buna si una proasta: Cea buna este ca am reusit sa ma targui cu El pana au ramas numai zece porunci. Cea proasta este ca "sa nu-ti inseli partenerul" a ramas printre ele...



Doi cersetori in Italia se lauda cu cat au castigat in ziua respectiva:
Primul:"Tu cati euroi ai facut?"
Al doilea voios ii raspunde:"250 de euro.Da tu cat ai facut?"
Primul:"10000 euro"
Al doilea intrigat:"Du-te dracu'ce naiba ai facut sa strangi atata?"
Primul:"Am pus o pancarta langa mine si am scris pe ea:Ho bisogno di 2
euro per tornare in Romania per sempre." 



Trei evrei au magazinele alaturate.
Primul isi pune un afis foarte mare pe care scrie: "Aici gasiti produsele de cea mai buna calitate!"
Al doilea are un afis la fel de mare pe care scrie: "Aici cumparati produse la cele mai mici preturi !"
Cel de-al treilea evreu vede afisele puse de ceilalti doi si isi pune si el un afis si mai mare pe care scrie: "Pe aici este intrarea !"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .