Afirmatii reale

 Convinge-te…



1. Niciodata nu ne maturizam cu adevarat. Invatam doar sa ne purtam in 

public.

    2. Daca ma vorbesti pe la spate, inseamna ca nu esti in pozitia in care 

sa-mi poti da peste nas.



    3. Zana Maseluta de fapt ne invata sa facem comert cu organe.



    4. Draga tequila, am stabilit ca eu voi fi mai sexy, mai  inteligenta si o 

buna dansatoare. Tocmai am vazut caseta. Cred ca  trebuie sa stam de vorba!



 5. A avea un spatiu pentru fumat e ca si cand ai avea un spatiu pentru 

urinat intr-o piscina.



    6. S-a dovedit stiintific cafemeile sunt multumite cu o lungime de 8,5 cm. 

Nu conteaza ca e Visa sau Mastercard.



    7. Nu conteaza daca paharul e pe jumatate gol sau pe  jumatate plin. Ceea ce 

conteaza e ca este loc pentru vodka.



    8. Traim niste vremuri in care pizza se livreaza mai repede decat ajung 

politistii.



    9. Dumnezeu a creat cerul si pamantul. Restul a fost fabricat in China.



   10. Daca femeile ar conduce lumea, n-ar mai exista razboaie. Doar niste tari 

invidioase, care nu-si vorbesc.



    11. Un apartament curat e semn ca nu mai functioneaza computerul.



   12. Copiii aflati pe bancheta din spate duc la aparitia accidentelor. 

Accidentele de pe bancheta din spate duc la aparitia copiilor.



    13. Vreau sa stiu de ce Noe nu a omorat tantarii pe vremea cand erau doar 

doi?



    14. Cenusareasa e dovada vie ca pantofii iti pot schimba viata.



    15. Mai bine Durex decat Pampers.



    16. Nu am bani, nu am un loc de munca, nu am iubita,  nu am probleme.



    17. Legalizati drogurile. Vom muri inecati in alcool!



    18. Gandesc, deci exist. Toata lumea care exista gandeste?



   19. Optimist – a persoana care incepe sa dezlege cuvinte incrucisate cu 

pixul in mana.



    20. Eu asa m-am nascut, tu ce scuza ai?



    21. Nu bea ca sa o uiti; la final o vei vedea de doua ori.



    22. Bautura este un obicei prost, dar noi cu siguranta am vazut de doua ori 

mult ca tine!



    23. Intotdeauna incep sa slabesc in aceeasi zi. Maine!

    24. Daca sfarsitul lumii vine in 2012, de ce produsul acesta expira in 

2014?



    25. Se pare ca Dumnezeu iubeste oamenii prosti. De aceea a creat atat de 

multi.



    26. Barbatii sunt niste idioti si eu m-am casatorit cu regele lor.

   27. Cu cat cunosc mai multi  barbati, cu atat mai mult imi plac cainii.

   28. Nu judeca o carte dupa film.

    29. Sa nu te joci cu inima unei femei, caci este doar una. Mai bine joaca-te 

cu sanii – sunt doi!



    30. Daca ar exista un Premiu Nobel pentru cumparaturi, as vrea sa stiu de 

unde l-as putea cumpara.



    31. Viata mea e precum terenurile de la Wimbledon, nu vezi decat iarba si 

linii.



    32. Prietenii exista pentru ca in cazul in care ai o zi proasta, sa ii poti 

vizita si sa le strici si lor ziua.



    33. Ce spune o bucata de paine unei pizza? – Unde esti, placintica 

garnisita!



    34. Vand o casa care te transporta inapoi in timp. SEMNIFICATIE: Aproape de 

cimitir.



    35. Soacra e ca un amestec de condimente – se amesteca in orice.



   36. Unele femei sustin ca toti barbatii sunt la  fel. Nu e cam multa 

experienta?
via : link

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .