DECALOGUL ... AMUZANT !

1. - Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca
> dormi la volan.
> ******
> *2- Daca stiam cat esti de sarac, nu ma mai maritam cu tine!
> - Si eu cand iti ziceam ca esti tot ce am pe lume, de ce nu ma
> luai in serios?
> *******************************************
> *3.Ce vor avea afisat la pompa, in 2015, benzinariile:
> Fa-ti plinul si primesti cadou o masina.
> *******************************************
> *6- D-le avocat, prostia unui barbat poate constitui motiv de divort?
> - Nu, este doar motiv pentru casatorie.
> *******************************************
> *7.Anul 2020, ora de romana.
> - Si, copii, amintiti-va legea de baza a punctuatiei: dupa semnul
> smile, nu se pune virgula!
> *******************************************
> *8.Cele mai multe minciuni se spun inainte de alegeri, in timpul
> actului sexual si dupa partida de pescuit.
> *******************************************
> *9.Fara femeie esti ca si cum ai fi fara maini. In schimb, daca ai
> maini, nici femeie nu-ti trebuie!
> *******************************************
> *10.A bea un pahar de vin in fiecare zi, se considera un lucru
> util. Astazi am facut multe lucruri utile.*
>
>
> --
> Un tip pe patul de moarte ii spune sotiei:
> - Draga mea, spune-mi sincer, de cate ori m-ai inselat?
> - Pai avand in vedere ca te iubesc, doar de 3 ori.
> Tipul speriat:
> - Cum? De 3 ori? Cu cine? Spune-mi ca nu mai am mult de trait!
> - Pai prima data stii ca ai avut tu probleme cu avocatul acela,
> cand nu aveai bani pentru acel caz, dar ai castigat pana la urma!
> - Ei, asa da! Cu avocatul mi-ai salvat firma, nu-i nimic. Dar a
> doua oara? A doua oara? Zi-mi! Ca simt cum ma sting si vreau sa stiu!
> - Mai tii tu minte cand ai avut nevoie de operatia aceea? De nu
> aveai bani pentru ea, dar ai fost operat de doctorul acela.
> - Cu doctorul? Aaa, da! Ai dreptate, am mai trait o bucata de
> vreme, ai facut o fapta buna. Dar a treia oara?
> - Mai stii cand ai vrut tu sa devii primar? Atunci cand mai aveai
> nevoie de 256 de semnaturi.?

Citeste mai mult: Un altfel de decalog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Acest website este un pamflet!

Nu ne asumam nici o raspundere in ceea ce priveste continutul materialelor prezente pe website sau pentru continutul comentariilor lasate de utilizatorii acestui website si nici nu consideram a incalca in vreun fel drepturile de autor avand in vedere faptul ca se considera a fi informatii publice atata vreme cat sunt culese de pe siteuri publice care nu specifica intr-un mod expres ca ar fi proprietatea cuiva. Materialele prezentate pe acest website sunt in totalitate primite de la vizitatorii acestui website care isi asuma intreaga responsabilitate asupra lor sau al continutului lor.

Pentru nici una dintre situatii autorii acestui website nu pot fi acuzati de nimic.Pentru eventuale reclamatii va stam la dispozitie cu adresa de e-mail remusvoda@yahoo.com pentru gasirea unei rezolvari pe cale amiabila.

Comentariile fara rost sau cele vulgare pot fi sterse fara o anuntare prealabila .